У яких ситуаціях я можу повернути товар?Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі.
Можна повернути товар, якщо:
- товар не відповідає опису або фото;- товар неналежної якості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку видаткову накладну.
Яка вартість доставки товару при поверненні?Ви можете повернути товар «Новою поштою» або привезти на склад в м.Києві, вул. Корабельна, 6 в робочі дні з 9:00 до 17:00 з понеділка по четверг за попередньою домовленістю.
При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
Як повернути товар?Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі.
1. Запакуйте товарПокладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
2. Заповніть бланк повернення товаруЗаповніть паперовий бланк, його можна знайти та роздрукувати тут.
Важливо:
У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою.Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.
3. Куди приносити товарПовернути товар можна на склад в м.Києві, вул. Корабельна, 6 в робочі дні з 9:00 до 17:00 з понеділка по четверг за попередньою домовленістю.
Ми відразу перевіримо товар і, якщо з ним усе добре, на місці погодимо рішення щодо повернення.
4. Як повернути товар новою Поштою?Прийдіть до найближчого відділення Нової ПоштиОформте відправлення за реквізитами:Отримувач - ФОП Прохорова Олена МиколаївнаТелефон - (093) 819-73-22Вид доставки - склад-складВідділення: №17Оплата доставки - коштом відправникаОголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чекомПослуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.Зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:- без механічних пошкоджень;- повністю укомплектований;- з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
5. Як мені повернуть кошти за товар?Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в паперовому бланку при поверненні товару на нашому складі. У бланку повернення вкажіть номер картки, суму та ПІБ власника банківської картки українською мовою. Або зв’яжіться з нами для узгодження інших варіантів (у випадку повернення кур'єрською службою).